سامسونگ به‌طور رسمی دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد

سامسونگ ساعاتی پیش به‌صورت رسمی دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد و ایرادات باتری را باعث اصلی آن دانست.همراه ما باشید.

سامسونگ دلیل انفجار فبلت پرچم‌دار خود را دو مشکل مجزا در باتری گوشی عنوان کرده است. باتری سری اول گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در بخش بالای باتری و در سمت راست آن دچار مشکلی بود که باعث ایجاد اتصال کوتاه می‌شد؛ اما مشکل باتری گوشی‌های تعویض شده، مجزا بود و به اشتباه در جوش آن بازمی‌گشت. برخی از باتری‌های نسل دوم گلکسی نوت ۷ نیز نوار عایق باتری نداشتند.

سامسونگ یک تیم اختصاصی ۷۰۰ نفره برای یافتن دلیل این مشکل تشکیل داده بود و این گروه، ۲۰۰ هزار گوشی را در کنار ۳۰ هزار باتری اضافی آزمایش کردند و به نتایج ذکرشده رسیدند. همچنین سه شرکت بیرون از سامسونگ نیز آزمایش‌های مشابه را انجام دادند و به نتایج مشابهی نیز دست یافته‌اند.

رئیس بخش آمریکای سامسونگ در این باره می‌گوید:

اگر مشکلی که در اثر تعجیل برای تولید باتری نسل دوم گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاد، پیش نمی‌آمد، این گوشی هم‌اکنون در بازار وجود داشت.

چند هفته پیش سامسونگ پیش‌گزارش مالی خود را منتشر کرد و انتظار داشت که بیشترین سود خود در ۳ سال گذشته کسب کند و حتی سود عملیاتی خود در قیاس با مدت مشابه در سال پیش را دو برابر کند. سامسونگ این اعداد و گزارش مالی خود را فردا به‌صورت رسمی ارائه خواهد کرد. همچنین مدیر بخش موبایل سامسونگ تأیید کرد که گلکسی اس ۸ در MWC 2017 حاضر نخواهد بود و معرفی آن به تعویق افتاده است.

در ادامه می‌توانید اینفوگرافیکی را که توسط سامسونگ برای توضیح مشکلات باتری منتشر شده است، مشاهده کنید:

نظرات

مطالب مرتبط

اپل گوشی‌ جدید آیفون خود را رونمایی کرد – آیفون ۱۱

شرکت اپل به تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری مشخصات سه مدل گوشی‌های تازه عرضه شده …

Discover more from سیاح‌آنلاین

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading