آیا می دانید محبوب ترین رهبر در شبکه های اجتماعی کیست؟

پس از آنکه بارک اوباما از شمار رهبران جهان کنار رفت، نریندرا مودی نخست وزیر هند در شبکه های اجتماعی بیشتر محبوبیت و دنبال کننده را دارد.

رییس‌جمهور اوباما رسمن به روز جمعه از ریاست‌جمهوری ایالات متحده امریکا کنار رفت اوبیشتر از ۸۱ میلیون دنبال کننده در تیوتر داشت و به عنوان بزرگترین رهبر که دارای دنبال‌کننده‌های (Followers)زیاد است، شناخته می‌شود.

حالا که اوباما از ریاست جمهوری کنار رفت، ناریندرا مودی، نخست وزیر هندبا داشتنبیش از ۲۶٫۵ میلیون دنبال کننده در تویتر، در میان رهبران برحال جهان، بیشتر محبوبیت را در این شبکه اجتماعی دارد.

برای کاربران تویتر پساز ناریندرا مودی، رییس جمهور تازه امریکا، دونالد جان ترامپ با داشتن۲۰٫۵ میلیون دنبال‌کننده در رده‌ی دوم رهبران محبوب جهان قرار دارد.

در این میان، کاخ سفید که در شمار نهادها می‌آید، ۱۳٫۴ میلیون دنبال‌کننده در تویتر دارد.

به همین ترتیب،دالایی لاما، رهبر تبعیدی بوداییان تبت ، با بیش از ۱۳٫۱ میلیون دنبال‌کننده و پاپ فرانسس، رهبر کاتولیک‌های جهان با بیش از ۱۲٫۵ میلیون دنبال‌کننده در شمار رهبران محبوب شبکه‌های اجتماعی می‌باشند.

نریندرا مودی در دیگر شبکه‌های اجتماعینیز دست باز دارد. او در فیسبوک بیش از ۳۹٫۲ میلیون لایکدر انستاگرام ۵٫۸ میلیون و در یوتیوب ۵٫۹ میلیون دنبال کننده دارد.

رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک وسیله ساده برای تبیلغات، توسط رهبران زیادی هند استفاده می شود.

جالبتر اینکه، فهرست دنبال کننده‌گان این رهبران محبوب، با شمار کسانی را که خود آنان دنبال می کنند، متفاوت است.

چنانکه، دونالد ترامپ با دنبال کردن ۴۲ شخص حقوقی و حقیقی، ریکارد کمترین و سپس نریندار مودی با دنبال کردن بیش از ۱٫۶۴۱ پروفایل دومین رهبر استند.

بارک اوباما نیز بیش از ۶۳۱,۹۸۷ نفر را دنبال گر است.

۱TVNews.af

نظرات

مطالب مرتبط

اپل گوشی‌ جدید آیفون خود را رونمایی کرد – آیفون ۱۱

شرکت اپل به تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری مشخصات سه مدل گوشی‌های تازه عرضه شده …

Discover more from سیاح‌آنلاین

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading